čtvrtek 12. srpna 2010

rediscovered


při zpětném prohlížení fotek se mi tahle jeví jako jedna z nejlepších, přitom jsem jí předtím přehlídl

5 komentářů:

  1. snažim se přijít na to, co tuhle fotku dělá jednou z nejlepších..a nenacházim jinou odpověď než tu, že je na ní Hedvika.)
    by bylo hezký, kdybys jednou za čas takhle objevil nějaký další poklady
    bysme z toho skoro pak mohli udělat další výstavu
    Jakoby na výletě II.

    OdpovědětVymazat
  2. přijde mi "effortless", což je momentálně pro mě ve fotce nejdůležitější hledisko hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  3. na mě teda zas až tak effortless nepůsobí čoveče.. nevim proč, možná proto, že znám pozadí

    OdpovědětVymazat
  4. to je na delší debatu, ale většina lidí má stejný názor, jako ty.

    už jsi přečetla toho Hakla?

    OdpovědětVymazat
  5. jo, přečetla. chceš ho nazpatek-? vojta by o nej mel taky zajem.) sou tam dobry momenty btw..

    OdpovědětVymazat